søndag den 30. juni 2013

MIT NYE HJEM + ENDELIG TRAVEL PLAN


Hej alle jer, som gider læse min blog

Nyhederne vælter ind for tiden, og jeg kan for alvor mærke, at tiden nærmer sig! Min værtsmor har kontaktet mig på Facebook for nogle uger siden, hun hedder Sonia, og nøj hvor virker hun bare så rar, sød og dejlig. Hun har fortalt mig, at de vil hente mig i Buenos Aires, så WUPTI, der fik jeg lige min endelige travel plan. Jeg har efterhånden vidst i lang tid nu, at jeg skulle flyve til Buenos Aires, men jeg har været i tvivl om hvorvidt, jeg skulle flyve videre derfra. Det skal jeg så ikke, ved jeg nu, og det er fedt nok. Så får jeg jo lige et glimt af Argentinas hovedstad allerede på min første dag, uha.  Her er den så, min endelige travel plan:








Noget andet 
(og næsten endnu mere spændende) er, at hun har været så sød at sende en masse billeder af mit fremtidige hjem. Det ser simpelthen så hyggeligt ud! Og der er endda pool, ikke dårligt. Jeg glæder mig til at se det med mine egne øjne og kunne sige ”Her bor jeg”.  






















I
kkk
I morgen, eller egentlig i dag (klokken er alt for mange, og jeg burde virkelig sove nu), er det tid til landsstævne, hvorefter der venter en spændende afrejsebriefing lørdag-mandag. Visumansøgning skal jeg også til at have gang i, og endda både til Argentina, Brasilien og Uruguay. Min værtsfamilie har nemlig inviteret mig med på sommerferie til Brasilien og Uruguay, er de ikke søde? Jeg havde aldrig turde håbe på, at jeg fik sådan en mulighed, jeg er så taknemmelig! Oven i det skal jeg jo også arbejde og holde lidt sommerferie, så jeg går en travl tid i møde! Men travlt er godt. Og kort er godt (derfor indlæggets længde).

Det er alt I får denne omgang, CHAU

Ingen kommentarer:

Send en kommentar